wtorek, 23 lutego 2016

Niezły patchwork...

Jakiś czas temu dostałam od koleżanki ok 0,5m białej dresówki z nadrukiem trójkącików. Pierwsza myśl-Ala. Jednak nie...siostra nie przepada za białymi ubraniami... Druga myśl- Konrad. Ale też nie, bo jednak sporo ma  ubrań... Więc postanowiłam uszyć coś dla siebie.Niestety, pół metra to nie wiele dla osoby dorosłej. Dokupiłam więc jeszcze pół metra białej dresówki, podumałam, pokombinowałam i uszyłam dużą białą bluzę.
Bluza jest naprawdę bardzo luźna, szeroka, swobodna. Już noszona więc jest ok, lubię takie worki:-)
Planowałam nawet wyjątkowo zdjęcia na ludziu ale wiadomo, jak to z planami bywa...:-)




  


Skorzystałam z pewnego wykroju Burdy, jednak model tak zmieniałam, że wcale nie przypomina oryginału. no cóż... :-)

pozdrawiam
Ewa

18 komentarzy:

  1. Bluza jest świetna! Ja też uwielbiam takie "worki" :D Najlepiej wyglądają z ciemnymi dopasowanymi jeansami :-)
    I zrób kiedyś te zdjęcia na ludziu, bo ciekawość mnie zeżre doszczętnie ;-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne połączenie, ja właśnie czekam na kolejną dresówkę i szyję sobie sukienkę :). Ale do bluzy muszę dojrzeć ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te trójkąciki stanowią świetne wykończenie i dzięki nim bluza jest oryginalna :). Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Założę się, że tak wykroiłaś, by zostały resztki na coś jeszcze:-)Bluza jest niepowtarzalna i chętnie zobaczyłabym zdjęcia na ludziu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Założę się, że tak wykroiłaś, by zostały resztki na coś jeszcze:-)Bluza jest niepowtarzalna i chętnie zobaczyłabym zdjęcia na ludziu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnego charakteru nadają tej bluzie wstawki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie to skomponowałaś. Niby prosty worek, a jednak tak mi jakoś wyrafinowanie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza rewelacyjna! Sama bym taką nosiła! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny blog. Az zal mi ze dopiero teraz go odkrylam. Mozesz doliczyc mnie do grona fanow i wiecznych podgladaczy ( ale tych co sie do twgo przyznaja i zostawiaja komentarze) :)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na bloga.

    Sisiwasabi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, podziwiam i obserwuję :) ogromny talent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyszło Ci świetnie! podobają mi się te wstawki po bokach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śledzę bloga od kilku miesięcy, kolejny fajny pomysł i super ciuch uszyty, pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna bluza! Jeśli o nie chodzi to białe a jeszcze takie oryginalne lubię najbardziej.
    Teraz jak nie mam bloggera i podglądu nowych postów na zaprzyjaźnionych blogach, wiele mi umyka.Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczne, w sklepie takiego nie kupię... Zazdroszczę umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  16. Z wykrojami jest podobnie jak z przepisami kulinarnymi-lubimy dodać coś od siebie i zwykle wychodzi to nam na dobre-bardzo udany projekt!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczna bluza. Te wstawki po bokach dodaja uroku.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczna bluza. Te wstawki po bokach dodaja uroku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:-)