sobota, 26 grudnia 2015

Psikus

Tę bluzkę uszyłam jako ostatnią przed świętami, dla Alicji. Miałam do dyspozycji tylko ok 40 cm drukowanej dzianiny w kratę granatowo-białą, więc postanowiłam odrobinę przedłużyć resztką z dresówki z mojej ostatniej sukienki. Wybrałam rozmiar 116 i uszyłam całość chyba w godzinę. I bardzo z siebie i wykonania byłam zadowolona,tylko.... jakaś mała ta bluzka. Jestem na 99 % pewna, że wybrałam wykrój  na 116....ale teraz to już nic nie wiem... bo mam 4 wykroje tej sukienki ( 147, Burda 8/2014) w rozmiarach 92,98,110,116 i prawdopodobnie skorzystałam z rozmiaru 98... Trudno, uszyję Ali coś innego.
A bluzka ma bardzo rozszerzany dół, tył odrobinę dłuższy. I nawet na szwach bocznych krata ładnie mi się zeszła!
Rada dla wszystkich szyjących: 3 razy sprawdzajcie co szyjecie i w jakim rozmiarze ;-)







pozdrawiam
Ewa

4 komentarze:

  1. Udało się coś w zamian wykombinować dla Ali?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było czasu... ale ciocia coś jeszcze wymyśli ;-)

      Usuń
  2. W takim pośpiechu wszystkim mogą zdarzyć się takie potknięcia :). Tak czy inaczej bluzeczka jest bardzo ładna i mam nadzieję, że ktoś z niej skorzysta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety czasem tak bywa... Ala jeszcze nie mierzyła ale jestem pewna, że za mała. Ja tez mam nadzieję, że ktoś będzie chciał ją przygarnąć ;-)

      Usuń

Dziękuję za komentarz:-)