środa, 25 listopada 2015

Znowu biała...

burda.pl 
Wczoraj pokazałam Wam koszulkę mojej siostrzenicy. Dziś zobaczycie co zrobiłam z resztą białej dzianiny, która mi po niej pozostała.
Odkąd zobaczyłam ten model sukienki (127) w Burdzie 10/2014, wiedziałam, że muszę go wykorzystać. I nawet uszyłam sobie na jego podstawie czarną cienką bluzkę  rok temu ale niestety bardzo źle wygląda ta czerń na zdjęciach, zawsze wychodzi szara i sprana. Więc dlatego jej nie widzieliście. Dzisiejsza wygląda lepiej. Mówiłam Wam już, że lubię białe t-shirty? Bo to chyba już trzecia biała, którą pokazuję :-)
Wykrój na sukienkę był bardzo szeroki, więc go zwęziłam. Dekolt też troszkę poszerzyłam. Rękaw wydłużyłam, chociaż na długi nie wystarczyło i jest takie 3/4. Do wykończeń wykorzystałam resztkę białej bawełny po tej bluzce, dół i rękawy to szerokie plisy, dekolt obszyty lamówką. Szwy przestębnowane. Zdjęć na ludziu na razie brak. Może kiedyś dorwę jakiegoś chętnego fotografa ;-)








pozdrawiam
Ewa

12 komentarzy:

  1. Wyszła świetnie :-) Dorwij lepiej tego fotografa, bo jestem bardzo ciekawa efektu "na ludziu" ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Na model w Burdzie nawet bym okiem nie rzuciła, a tu proszę, jaki super efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) a ja właśnie chyba tylko widziałam ciekawego w tym numerze...

      Usuń
  3. Super jest. Zastanawiałam się jak ten model się układa bo ten przód wpadł mi w oko, zrób fotę do lustra :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, będzie niedługo fota. A układa się inaczej niż Burda to zakładała, bo ja sporo zwężałam a i tak jest luźna.

      Usuń
  4. Podłączam się pod powyższe prośby.intrygujące te rękawy.podziwiam za biel,bo u mnie białe jest do pierwszego prania,chyba nie umiem prać :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja uwielbiam wszystko co białe chyba....Kocham białe koszulki, w domu mam białe ściany ( już brudne), białe drzwi i meble ( nie widać kurzu), białą kuchnię ( idealna do sprzątania), kanapę też chciałam białą ale mam szarą i jest mega bo nie widać na niej żadnej plamy po 2,5 roku użytkowania :-)

      Usuń
  5. Bardzo ładna :) Świetnie wyglądają te stebnowania na szwach! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Stebnowania lubię chyba tak samo bardzo jak białe koszulki ;-)

      Usuń
  6. Ooo, fajnie wygląda ten model jako bluzka i to z białej dzianiny.Ja mam z tego wykroju dwukolorową sukienkę z wełny, z resztą w dziale do oddania bo nie pokochałyśmy się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) widziałam Twoją sukienkę, i nie wiem dlaczego Ci się nie podoba... Fajna jest ;-)

      Usuń

Dziękuję za komentarz:-)